La Fundació 1957 pro persones amb diversitat funcional, (abans anomenada Fundació Paideia) és una entitat sense ànim de lucre amb seu a Barcelona dedicada a l’atenció de les persones amb discapacitat per tal de millorar la seva qualitat de vida i la de les seves famílies. Des de l’any 2010, la Fundació promou la defensa dels drets i la dignitat de les persones discapacitades a partir dels valors de la diversitat, la integració i l’atenció plena, i treballa per la sensibilització de la societat i les administracions públiques sobre aquesta realitat. L’entitat vetlla per cobrir els àmbits vitals quant a educació, ocupació, lleure i habitatge dels usuaris a través dels projectes existents i amb l’impuls de noves iniciatives.