Arrenca la campanya “Suma’t a Paideia”

La Fundació Paideia recull fons per equipar un nou taller ocupacional per a joves amb discapacitat

La Fundació Paideia ha donat el tret de sortida a la campanya solidària “Suma’t a Paideia” destinada a la recollida de fons per condicionar el nou local del Centre Ocupacional situat al carrer Floridablanca de Barcelona. La iniciativa, sota el missatge “Ajuda’ns equipant, il·luminant o construint futur”, està dirigida a totes aquelles persones que vulguin aportar el seu gra de sorra amb un donatiu a la Fundació, impulsora del projecte.

Després que el taller ubicat al barri de les Corts es quedés petit davant la creixent necessitat de noves places, la Fundació va adquirir el passat mes de maig un nou espai més ampli amb capacitat per a 100 usuaris. Actualment la Fundació dóna serveis a una quarantena de joves d’entre 18 i 25 anys i a les seves famílies.

El nou espai es troba en fase d’obres per condicionar-lo amb els serveis necessaris per al dia a dia dels joves i està previst que pugui obrir les seves portes durant el segon trimestre de 2018. L’ampliació del Taller Ocupacional Paideia permetrà donar continuïtat al projecte educatiu i de inclusió laboral després de l’etapa escolar que duu a terme l’entitat i, a més a més, oferir unes instal·lacions adequades a les necessitats de tots els usuaris.

Per tal que el nou Centre Ocupacional sigui una realitat, la Fundació fa una crida a la col·laboració de la ciutadania per poder seguir oferint oportunitats de futur al col·lectiu de persones amb necessitats especials i convida els veïns de Barcelona a descobrir les activitats que duu a terme.