El CO Paideia ja té hort.

Avui al matí, (11 de desembre de 2018) un grup de voluntaris de l’Associació Senior de la Telefònica Barcelona, encapçalats per la seva presidenta, la Sra. Encarna Gracia, han visitat el centre ocupacional Paideia i han col.laborat en la inauguració de l’hort ubicat al pati del centre.

El projecte de l’hort ha estat subvencionat per l’Associació Senior de la Telefònica Barcelona i la responsable ha estat la Sra. Nancy Cuevas. Per part del centre ocupacional, els monitors responsables son l’Òscar, en Jordi i en Dani.

Voluntaris i usuaris han treballat conjuntament en la plantació i posteriorment han escoltat l’explicació del projecte per part de l’Òscar i han compartit l’esmorzar.

Agraïm la col.laboració de la Sra. Ana Cara, que ha participat activament en el projecte, posant en contacte als voluntaris de l’Associació Seniors de la Telefònica amb el centre ocupacional Paideia.