Premis de L’esport 2023.

Des de la Fundació 1957, tot l’equip Paideia, s’incentiva a les seves persones usuàries a incorporar l’esport al seu dia a dia. Sabem que l’esport no entén de discapacitat, només ens ajuda a potenciar les nostres habilitats i ens cuida física i mentalment.
Avui, ens plau compartir una notícia i donar les gràcies a la ciutat i Ajuntament d’Esparreguera per reconèixer, any rere any, a les entitats esportives del poble i premiar, de manera individual, quatre esportistes pel seu esforç i dedicació.
Enguany un dels quatre premis individuals, “El premi a l’esforç i superació personal” ha estat per a l’Anna València, exalumna del Col·legi Paideia, en reconeixement de la seva trajectòria esportiva (piscina, equinoteràpia, escalada, Ping-pong, futbol Sala, kickboxing) i les 5 copes aconseguides la temporada 2022-2023 en hoquei+ amb el Barcelona hoquei Club.
Enhorabona, Anna! Estem molt orgullosos i orgulloses de tu. Ets un gran exemple.