Tant si ets empresa com particular, el teu compromís és fonamental perquè la Fundació Paideia continuï garantint l’atenció especialitzada i de qualitat que ofereix. Hi ha moltes maneres de participar en els nostres projectes, algunes són:

• Fent una aportació econòmica
  • Patrocinant una activitat o projecte
  • Donant productes o serveis
  • Comprant productes solidaris del CO Paideia
  • Organitzant una iniciativa solidària
  • Promovent el voluntariat
  • Implicant el teu entorn

Fes-te Amic de Paideia

Les quotes dels Amics de la Fundació Paideia són ingressos a través dels quals podem impulsar noves iniciatives i projectes. Aquests recursos fan possible donar a noves necessitats i a les ja existents del dia a dia de les persones a qui donem servei.

Per fer una donació omple el formulari online o envian’s la informació a amic@fundaciopaideia.org. Si ho prefereixes, pots fer una transferència al compte ES85 2100 5000 5702 0007 9384 amb el concepte “Suma’t a Paideia”. Per poder informar l’Agència Tributària de l’import de la teva quota o donatiu és imprescindible que ens facilitis el teu nom, cognoms, DNI, domicili, import del donatiu, data i mitjà de pagament.

Per al teu coneixement, els donatius es poden deduir fiscalment. Segons la Llei 27/2014, de 27 de novembre, de l’Impost sobre Societats, es van establir des de l’1 de gener del 2016, nous percentatges de deducció en funció de la base de la deducció, de l’import del donatiu i de la “fidelitat” del donant a l’entitat perceptora.

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre, de Protecció de Dades de caràcter personal, t’informem que les teves dades de caràcter personal s’incorporaran al fitxer del qual és responsable FUNDACIÓ PAIDEIA, i que autoritzes el seu tractament amb la finalitat de gestió de les dades dels socis i col·laboradors de la Fundació per a les donacions, així com per a l’enviament d’informació relativa al funcionament de la Fundació i per a comunicacions posteriors si no us oposeu a aquest tractament. Les dades no seran cedides a persones físiques ni jurídiques públiques o privades sense el teu consentiment o si no ho autoritza una llei. Així mateix t’informem de la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, mitjançant petició escrita a FUNDACIÓ PAIDEIA, Carrer del Montnegre, 36-42, 08029 Barcelona, o al correu electrònic secretaria@fundaciopaideia.org.